Miewasz dni, gdy brakuje Ci relaksu oraz rozluźnienia? Bywasz przemęczony? Jesteś osobą aktywną przygotowującą się do maratonu lub triathlonu bądź też miłośnikiem rekreacji ruchowej? A może zależy Ci na pozbyciu się zbędnego cellulitu, obrzęków limfatycznych czy też bólu? Masaż leczniczy, klasyczny, limfatyczny jest właśnie dla Ciebie!
wellness-285587_1920
MASAŻ KLASYCZNY jest najpopularniejszym rodzajem masażu. Jako zespół wielu zabiegów manualnych, które to poprzez działanie mechaniczne na powierzchni ciała wpływają na skórę, tkankę podskórną, torebki stawowe, więzadła oraz mięśnie. Masaż klasyczny znajduje swoje zastosowanie w dysfunkcjach ortopedycznych, ginekologicznych oraz neurologicznych.
W wyniku zmian odruchowych wpływa na układ krążenia ,układ  nerwowy oraz układ wewnątrzwydzielniczy. Masaż klasyczny przyspiesza transport zbędnych produktów przemiany materii z tkanek do krwioobiegu. Do zabiegu wykorzystujemy oliwkę jako środek poślizgowy. Proponujemy naszym Pacjentom wybór olejków eterycznych, które w połączeniu z oliwką dają efekty aromaterapeutyczny. Regularne stosowanie masażu klasycznego powoduje polepszenie samopoczucia, poprawę wyglądu skóry oraz koryguje tonus mięśniowy.

MASAŻ LECZNICZY Sen w niewłaściwej pozycji, długie stanie i siedzenie, długotrwały stres, przeciążenie kręgosłupa w trakcie pracy powodują patologiczne napięcie mięśni i ból. Najczęstszymi okolicami dolegliwości bólowych są plecy, kark oraz okolice łopatek. Masaż leczniczy jest połączeniem technik terapii manualnych, których celem jest normalizacja napięcia mięśniowego i uśmierzenie bólu. Zabieg ten świetnie rozluźnia bolące okolice likwidując objawy bólowe i zwiększa upośledzony zakres ruchu. Poprawia krążenie krwi i przyspiesza procesy samoleczenia organizmu.
MASAŻ SPORTOWY – idealny zabieg dla osób przygotowujących się do startu w zawodach lub pragnących jak najszybciej zregenerować się po zmaganiach sportowych. Przyspiesza odpływ metabolitów powstałych w trakcie wysiłku, normalizuje napięcie mięśniowe, zmniejsza ich zmęczenie.

MASAŻ LIMFATYCZNY – jest zabiegiem fizjoterapeutycznym w wyniku którego za pomocą rąk terapeuty usprawniane jest krążenie w układzie limfatycznym. Techniki masażu limfatycznego mają charakter wypychający i są wykonywane bardzo powoli tak, aby dokładnie przepychać chłonkę jednocześnie nie podnosząc temperatury masowanej okolicy(utrudnia to odpływ limfy). Drenaż zapobiega obrzękom zastoinowym, zapalnym, onkotycznym oraz chłonnym. Stosowany jest również jako zabieg kosmetyczny na twarzy, między innymi niweluje opuchnięcia pod oczami. Doskonałym uzupełnieniem masażu limfatycznego jest drenażowa aplikacja plastrów kinesiotape. Działa on kilka dni po masażu, dzięki czemu odpływ chłonki będzie efektywniejszy.

Smiling woman enjoying a massage in a spa center